Elektrikli otomobil devriminde rakiplerine göre geride kalan Volkswagen, Çin’de de büyük bir kan kaybına uğradı. Özellikle 2024 yılı Çin pazarı için elektrikli otomobillerin yükselişine tanık oldu. Benzinli otomobil satışlarının hızla düşmesi, Volkswagen‘in de pazarda kan kaybı yaşamasına neden oldu.
Volkswagen, Çin pazarında elektrikli otomobil satışları nedeniyle eridi
Çin’de elektrikli otomobil satışları, benzinli otomobil satışlarının önüne geçmiş durumda. Bu büyük yükseliş ise pazarda tüm dengeleri değiştirdi. Volkswagen yıllarca Çin pazarında açık ara en çok otomobil satan markaydı. Ancak son iki yılda artan elektrikli otomobil satışları, tüm dengeleri de değiştirmiş görünüyor.
X platformunda paylaşım yapan TUSİAD Almanya temsilcisi Alper Üçok, Volkswagen’in Çin’de yaşadığı kan kaybıyla alakalı önemli istatistikler paylaştı. Paylaşılan istatistiklere göre Volkswagen, Çin pazarında 2019 yılında 4,2 milyon otomobil sattı.
Siyasi partilerin sandıktaki rekabeti dijital pazarlamada da devam etti. Son bir ayda siyasi partilerin ve aktörlerin dijital pazarlama harcamaları 500 milyon TL’yi geçti.
Microsoft Türkiye’nin MEXT Teknoloji Merkezi’nde düzenlediği “Microsoft Copilot 365 ile Yapay Zeka Uygulamaları” başlıklı etkinlikte Copilot’un kullanım alanları, sorumlu yapay zeka, yaratıcı yapay zeka, veri güvenliği ve regülasyonlar gibi konular masaya yatırıldı. Microsoft Türkiye yöneticilerinin yapay zeka konusunda detaylı sunumlar gerçekleştirdiği organizasyonda Copilot kullanmaya başlayan müşterilerin deneyimlerine de yer verildi.
Vivo, geçtiğimiz aylarda V30 serisini tanıtmıştı. Yapılan sızıntılar şirketin V30e olarak adlandırılan yeni bir modelle seriyi genişletmeyi planladığını gösteriyor. Bugün ise cihaz “V2339” model numarasıyla Geekbench’te görüldü ve temel özellikleri …